Najlepsza gra o Harrym
Dyrektor
- ostrokrzew i pióro feniksa, 11 cali, ładna i giętka.-2 sykle
- wierzba, 10 i ćwierć cala, bardzo elegancka, znakomita do rzucania uroków. -1 sykl
- mahoń, 11 cali, bardzo poręczna, znakomita do transmutacji. -1,5 sykla
- wierzba i włos z ogona jednorożca, 14 cali.-1,7 sykla
- dąb, 16 cali, nieco wygięta.-8 knutów
- cis i pióro feniksa, 13 i pół cala, duża moc.-3 galeony (To bardzo dobra różdżka więc bardzo droga)
- jesion i włos z ogona jednorożca, 12 i jedna czwarta cala, rozkosznie giętka.-1 sykl
- grab i włókienko ze smoczego serca, 10 i ćwierć cala, sztywna.-2,5 sykla
- różane drzewo i włos z głowy wili, 9 i pół cala, niezbyt giętka.-1 sykl
- czereśnia i włos jednorożca-1,5 sykla
Uwaga różdżka podczas walki dodaje tyle mocy ile kosztuje razy 100 czyli np. 2,5 sykla*100=250 dodaje podczas walki 250 mocy Kupujcie (Nie ma samoobsługi czekacie aż sprzedawca zatwierdzi)
I muszą być różnice miedzy 8 knutami a 8 syklami wiec w takim pzypadku ta droższa zyskuje o dodanie i podzielenie przez dwa czyli
(8+8=16 na dwa 8 i jeszcze dopisujemy zero czyli 80 a w przypadku galeonów dopisujemy dwa zera
Offline